Kan vara glad ändå

Ja än fast man är sjuk så kan man bjuda på lite flin och vara busig emellanåt!
 
 
Jag har inte provat feber på han än, men annars så har det varit full fart ( för att vara sjuk) här på fm.
Just nu sover han.
 
I går så hade jag en riktig mysdag med mitt lilla <3 Det är bara att passa på, då dessa stunder är sällsynta numera.
Feber och ögonfluss och jättesnorig har han åkt på. Hm hoppas att det går över rätt snabbt.
 
Tittar på teletubbies på tvn :)
 
Trött pojke somnade sittandes vid köksbordet i går
 
När Erik skulle gå och lägga Nils i går, så åkte jag till Björna simhall och simmade en timme. Och det var sååå skönt, men jag höll nästan inte på ta mig upp ur bassängen kändes det som. Rätt mör blev jag kan jag säga :P Men trodde ändå att jag skulle känna mer i dag. Det känns, men lindrigt!
 
I HELGEN
 

En jobbarhelg blev det för oss och en utehelg. På lördag så for vi till Tobbe. Erik hjälpte han att få upp ny brädfodring på lillhuset. Jag och Nils åkte runt på "nörn eri nörn" som Nils säger. (Åkgräsklipparen)
Nöjd kille som skulle kunna sitta så en hel dag.
 
 <3
 
På söndagmorgon så åkte vi till Jansmark och jobbade med all ved. Jag tror inte det finns någon mer tacksam person att hjälpa än Eriks morfar. Det är så roligt att se och höra en person bli så glad för så "lite".
Erik, Emil och Torbjörn for ut och röjde och jag och Emma passade på att klyva och stapla då våra småttingar sov.
 
    
 
Kusinerna busar på golvet hos gammelmorfars
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0