141002

Dagarna springer i väg som vanligt och man begriper inte hur fort det går.
I dag blir Gustav 1 månad gammal. 1 MÅNAD!
 
 
Nils är så himla snäll mot han så det är inte klokt.  Och en väldigt stolt storebror.
 
 
Gustav 24/9
 
 <3
 
    
                            Nils ca 3 veckor                                                              Gustav ca 3 veckor
 
Nog finns det drag av varandra, men inte så att jag kan säga att jag tycker de är lika varandra :P
 
Just nu ligger mina pojkar och sover. Nils har varit hemma i veckan, eftersom han åkte på feber på tisdagmorgon. En dags feber blev det, men han fick vara hemma i dag med. I går hade han ingen matlust, men det verkar ha tagit sig till i dag. Nästa vecka blir det fsk för han. När han vaknar tänkte jag att vi skulle gå ut en sväng. Är underbart ute just nu.
 
Just nu ska jag ta mig en kaffekopp och försöka få bort min huvudvärk.
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag tycker de var jättelika varandra. Bara att Nils var lite rundare.

2014-10-14 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0